BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dimarts, 13 d’abril del 2010

ORQUÍDIES

Fa uns anys quan em parlaven d'orquídies, em venien al cap aquelles flors espectaculars que havia vist a les floristeries dins d'una caixa transparent o d'aquells testos amb aquelles orquídies precioses que sortien d'una llarga tija. També n'havia vist als jardins botànics, però totes eren espècies que son més habituals de països tropicals.
Per això, ara que conec les "nostres orquídies", em fa molta il·lusió anar al bosc en aquesta època de l'any i poder veure-les.
Encara que més petites, també son molt boniques!
Aquestes les vam veure aquest diumenge passejant pels boscos de Begues. Aquesta troballa va ser gràcies al nostre amic Andreu, que n'és un gran aficionat i ens hi va portar. Des d'aquí el meu agraïment per compartir-ho.






















0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors