BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dilluns, 27 de juliol del 2009

COL.LECCIÓ DE PLATS DE LES MASIES DE MARINA


Aquesta és la meva col·lecció de 36 plats de fusta (20 cm) pintats a l'oli amb una masia de Marina en casascún. Vaig gaudir molt fent-la i ha estat un treball de recerca molt engrescador. Tot passejant amb la bici vaig anar coneixent una mica mes aquest paratge de les terres del Delta.
Si els voleu veure un per un, cliqueu aquí: ALBUM

2 comentaris:

Montserrat Sala ha dit...

No trobo prou paraules per comentar aquesta colecció
Penso que com a treball de recerca històrica es molt interessat, i que l'Ajuntament del teu poble o tendría que valorar, i fer algua cosa al respecte. Les pintures amés a més son magnìfiqiues. I no es passiò de cunyada.

Feli Amat ha dit...

Et felicito pel teu Sant i per aquestes pintures tan originals i tan magnífiques que segur que agraden a qui hi viu o ha viscut en elles, a qui treballa la terra i a tothom qui li agradi gaudir de la natura i d'aquest espai tan proper com és la zona agrícola del Delta del Llobregat.
No ho deixes mai! (la pintura i la fotografia).

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors