BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


diumenge, 21 de febrer del 2010

EL CAP DE LA VILA



A banda de que en una hi ha neu i a l'altre no, son dues imatges d'un mateix lloc amb uns quants anys de diferencia.
La primera és del Desembre del 62 i jo vivia en el carrer Ebre, el que comença just a la dreta de l'imatge. Va ser per Nadal quan va fer aquesta nevada excepcional. Era petita, però recordo molt bé com tots els veïns feien camins amb les pales per poder sortir de casa.
L'altre és de fa pocs dies, després de la rehabilitació de la Plaça.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors