BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dimarts, 3 de novembre del 2009

APAGALLUMS


És temps de bolets i anar pel bosc es converteix en una sorpresa constant. Ara una llora, ara un pet de llop, però aquest diumenge dels que en vaig veure més van ser d'apagallums (Macrolepiota prócera).
És el bolet amb làmines més gran i amb la forma d'un esvelt parasol. El seu barret és comestible, però el pèu es massa llenyós.



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors