BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dilluns, 2 de novembre del 2009

FLOR DE GARROFER


El garrofer és un arbre que he vist des que era petita i mai no m'havia fixat amb les seves flors.
La floració coincideix amb la maduració dels fruits de l'any anterior, per això ara estàn com les d'aquesta foto que vaig fer diumenge passat, passejant per la muntanya de Sant Ramon.

4 comentaris:

Montserrat Sala ha dit...

Jo tampoc m'hi havía fixat mai, i mira que es bonica!

Angeles Toribio ha dit...

Mi padre me explicaba que esas son flores masculinas, otras son femeninas.
Y las algarrobas cuando están maduras, se comen.

SALVI ha dit...

Ho hi tant !! son flors masculines provinent d´un garrofer bort; es veuen perfectament les cápsules del polen.
Aquest garrofers borts fan unes garrofes que no son comercials, Les productives i comercials son els garrofers femenins ( els empeltats )
a10

Anònim ha dit...

Com es diuen aquestes flors¿?

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors