BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dimecres, 11 de novembre del 2009

PER SANT MARTÍ...

Avui és Sant Martí.

L'altre dia vaig trobar un munt de dites relacionades amb Sant Martí. Unes fan referència al vi, d'altres a l'estiuet, també a la collita i als ocells, aquí en deixo algunes:

-Per Sant Martí, beu del bon vi i deixa l'aigua pel molí.
-L'estiuet de Sant martí els ocells fa venir. Com més fort és l'estiuet, guarda't més del fred.
-Per Sant Martí, aixeca la bota i tasta el vi.
-Per Sant Martí, la neu al pi; si no és al vespre, al matí.
-Si vols casa sense fi, talla la fusta per Sant Martí.
-L'olivera plantada per Sant Martí és la que fa l'oli més fi.

i així no acabariem, n'hi ha moltissimes...

1 comentaris:

Montserrat Sala ha dit...

El teu blog m'ha fet pensr en el teu pare, i quand he vist les copes, he cregut que eren per la celebració del seu sant.
Doncs el felicites molt cordialment de la meva part, encara que serà segurament amb retard.

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors