BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dimarts, 24 de novembre del 2009

XEMENEIES FUMEJANTS


És bonic veure el fum sortir de les xemeneies per sobre les teulades, m'imagino el caliu que hi ha prop de les llars de foc i ja m'hi trobo...
(tarda de Novembre a Villarroya de la Sierra)

1 comentaris:

Montserrat Sala ha dit...

Una imtge tipica de poble. Molt encertada ii entranyabla. A vora el foc quand comence a fer fresqueta, s'hi está molt bé.

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors