BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dilluns, 14 de desembre del 2009

TANDEM


Pràctics no ho són gaire, però són divertits....

2 comentaris:

Vicenç Bon ha dit...

Jo diria que sí que ho són, de pràctics. Venen a ser, respecte a la bicicleta, el plaer compartit, la conversa amb el vent de cara, la passejada planejada...En canvi, la bicicleta vindria a representar, encara que tingui la seva gràcia, naturalment, el plaer solitari, l'onanisme cara al vent, allò que no es vol compartir...

M.Angels ha dit...

Jo penso que anar amb dues bicis també és un plaer compartit, al menys per mi, que tinc la sort de que a la meva parella li agradi tant com a mi pedalar.
També ens permet anar conversant i a l'hora de salvar obstacles o de passar per algún lloc en concret és més fàcil.
De tota manera tot el que sigui pedalar te el seu encant...
(se'm nota que soc una enamorada de les bicis, oi?...)
Gràcies per la teva visita, Vicenç.

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors