BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dimecres, 10 de juny del 2009

UN BALCÓ PRIMAVERAL




Passejant un mati d'hivern pel barri del Raval, em va cridar l'atenció aquest balcó tant florit, on semblava haver arribat la primavera abans de temps...

2 comentaris:

Núria ha dit...

Enhorabona pel nou bloc, és xulissim!

Feli ha dit...

Jo també recordo el balcó, el lloc i el dia d'hivern i va ser molt gratificant el passeig per què et trobes petites coses com aquestes que t'alegren el dia. Felicitats i gràcies per plasmar en imatges allò que ens trobem i així després podem recordar o ensenyar als altres les petites coses de la vida.

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors