BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


diumenge, 20 de setembre del 2009

EL PARC DE LA CIUTADELLA DE NIT


Acabo d'arribar d'aquest bonic racó que és el Parc de la Ciutadella.
Al costat de la font s'hi estava molt tranquil, però molt aprop, al passeig dels Til·lers hi havia molt d'ambient. S'hi celebrava "les Nits del Ramadà"i avui era dedicada al món magribí, amb les actuacions dels marroquins Mazagan i Najat Aâtabou, coneguda popularment com 'la lleona de l'Atles'. També s'hi podien degustar menjars tipics com el cus-cus, sopa, pintxos.... i de postres pastes i te verd a la menta, mmmm...
Després una passejadeta pel passeig Maritim amb la bici i cap a casa.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors