BENVINGUTS AL MEU RACONET DE LA XARXA!

Jo també volia un espai on penjar-hi fotos, dibuixos, pensaments.... no ho sé, coses que em fan expresar els meus sentiments i que potser verbalment em costa més donar-los a coneixer.
Sòc una enamorada de la natura, dels animals, del meu poble. Els passejos en bici o a peu, amb la meva càmara penjada al coll, em permeten captar imatges que m'ajuden a conservar encara més en la memòria, aquell instant, que per algún motiu m'ha captivat.
Després, a casa, em quedo amb aquelles imatges "especials" i que cada cop que torno a mirar-les em fan sentir be.

De vegades, també m'agrada agafar el llapis o els pinzells i deixar-me anar, plasmant-ho a la meva manera, en un paper, una tela o qualsevol altre cosa que es deixi...


dilluns, 7 de setembre del 2009

OLIVES



Avui hem fet la primera collita d'olives de l'arbre que hi ha a casa els mesus pares.
Hem triat les mes grosses i aquestes seran per preparar xafades i amb herbes. N'hem collit 17 kilos. Les mes petites les hem deixat perquè es facin negres i menjarles arrugadetes. Ja les collirem mes endevant.

3 comentaris:

Jordina ha dit...

17 kilos, n'havíem collit mai tantes?

Molt xules les dues fotos

M.Àngels ha dit...

No ho se, ja miraré en els apunts de l'avi les quantitats collides anys anteriors...

M.Angels ha dit...

aquest any eren molt grosses i maques!!

Publica un comentari a l'entrada

Etiquetes

Seguidors